top of page
  • תמונת הסופר/תרויטל קרמר

תחרות נשים באגריפוד כבר כאן (כולל הפודקאסט)


אי שם בהיסטוריה, בסוף ימיי כקצינה בצה"ל חשבתי מה אני רוצה לעשות כשאהיה גדולה.

הגעתי למסקנה ששדרנית רדיו - זה החלום! (זה בסדר, בכל שנתיים היה חלום אחר שניסיתי). עברתי קורס שדרני רדיו ואפילו הצלחתי להיכנס לעבודה בקול ישראל (תקופת הזוהר של עופר נחשון, לא תקופת שירי יום הזיכרון).

התחלתי מלמטה מה שנקרא, במחלקת פניות הציבור, עניתי "קול ישראל שלום" בקול הכי רדיופוני שלי, וזה מסתבר היה הכי קרוב לרדיו שהיה לי (מלבד תוכנית או שתיים של חברים שנתנו לי את הבמה בפינה שטוב שנכחדה מהעולם).

מעבר לזה שקול ישראל היה מקום מזעזע במיוחד (מחכה ליום שמישהי תתחיל קמפיין מי-טו על מה שהלך שם), הוא בעיקר היה המקום בו הבנתי ששדרנית רדיו זה לא הכיוון.

מאז, עברו בערך 20 שנה, והרדיו כמו הרבה דברים אחרים, ירד מהאולימפוס והפך להיות נגיש לכל אחד שרוצה לשדר - היום פשוט קוראים לזה פודקאסט או וולוג וזה אומנם פשוט יותר, אבל המדיום עדיין מרגש.


גאה לקחת חלק כמנטורית בתחרות WOMEN OF AGRIFOOD NATION הנערכת עבור נשים מייסדות מסטרטאפים בתחומי ה-FoodTech ו-AgroTech - התחרות תתקיים ב-6 ביוני 2021 במרכז פרס לחדשנות והפיינליסטיות יקבלו ליווי מקצועי עד להצגת המיזמים בפני צוות שופטים בכירים מהתחום (הזדמנות אמתית להכין את החברה להשקעה), כמו גם השקעה אפשרית של 200 אלף דולר מקרן קופיה (בכפוף לבדיקת נאותות).

באופן אישי, הופתעתי מאוד לגלות שבתחומי הפודטק יש לא מעט נשים בעמדות מפתח בראש החברה.

כחלק מההכנה לתחרות, הקלטנו מספר פרקי וולוג בהן אני וחברותיי לתחרות מראיינות מנכ"ליות מעוררות השראה, חלקן בוגרות התחרות הקודמת וחלקן, מובילות את התעשייה בישראל.


בזכות התחרות קיבלתי את ההזדמנות לראיין נשים מדהימות (אני יודעת, זו מילה שחוקה, אבל זו באמת המילה שמתארת אותן הכי טוב) ואני מזמינה אתכם ואתכן להקשיב לראיונות שלי (וגם לראיונות האחרים המעולים) ולשמוע מה עלה במפגשים איתן.


1. ראיון עם מאיה אשכנזי-אוטמזגין - מנכ"לית של שתי חברות מצליחות בתחום הפודטק (MAOLAC ו- MAO-TECH). מאחוריה גיוסים במיליונים והמוצרים שלה מאוד ייחודיים בשוק. בנוסף למיזמים, מאיה גם רק בת 29 ואם לשני קטנטנים והיא דוגמא חיה לכך שאימהות לא עוצרת מימוש עצמי. להאזנה


2. ראיון עם רחלי ויזמן - מנכ"לית SavorEat. רחלי הנפיקה את החברה שלה בשנה שעברה והיא עושה את הבלתי אפשרי עם מדפסות שצולות בשר מהצומח לפי הזמנה אישית של הסועד. רחלי היא לא יזמת שגרתית ובשיחה איתה היא מסבירה על כוחה של האמונה העצמית. להאזנה


3. ראיון עם שירלי שחר - מנכ"לית אקסלרטור DAANA לטכנולוגיות הפותרות את אתגרי המדבר. לשירלי סיפור חיים מעניין שהכריח אותה להמציא את עצמה מחדש מבחינה מקצועית בכל כמה שנים ולחדד כישורי חדשנות. באקסלרטור החדש שהיא מקימה היא חוברת לעוד שתי נשים מרשימות ובשיתוף פעולה אזורי, הן מחברות בין האמירויות לישראל בכדי לפתור את האתגרים שהמדבר מציב בפנינו. להאזנה


מחכה כבר להכיר ולהנחות את המנכ"ליות של הסטרטאפים החדשים בתחרות ולגרום להן לזרוח בפגישות המשקיעים:)


bottom of page