top of page

Strategy-first. Business-driven execution.

Fireworks

עדיין נראים כמו סטרטאפ שנבנה בגוגל-דוקס? 

גייסתם השקעה? מזל טוב!

אבל, למה אתם עדיין לא נראים כמו חברה ששווה את זה? 

למה השיווק שלכם לא תומך את היעדים שיביאו אתכם להשקעה הבאה?

 

מתי צריכים לעשות שינוי אסטרטגי-שיווקי - מבחן עצמי:

​1. האם האתר שלכם נראה כמו טמפלט קנוי?

2. האם יש לכם אתר יפה, אבל הוא רק חלון ראווה ולא מקנוורט?

3. האם לוקח ללקוחות ליותר מ- 6 שניות באתר להבין מה אתם עושים?

4. האם לקוחות מבינים למה הם צריכים אתכם?

5. אף אחד לא שמע עליכם?

6. האם ברור לך שהשיווק של החברה והמוצר יכול להיות טוב יותר?

אם ענית "כן", לפחות על שניים מהרשימה, כנראה שהגיע הזמן להיפגש!

מזמינה אותך לשיחת מיקוד, ללא התחייבות, בסיומה תדעו מה צריכים לעשות כדי להיראות כמו חברה שראויה לסיבוב הבא ולא פחות חשוב, לתת לשיווק להביא אותך לשם בצורה יעילה יותר.

 

 

הלקוחות שלכם לא מבינים אתכם?

יש לכם מוצר מעולה, צוות חזק, גיוס בכיס, אבל הלקוחות לא מגיעים?

יכול להיות שזה כי לא מבינים מה אתם עושים.
או שאתם מוכרים ללקוחות הלא נכונים.
או שהמסר פשוט לא עובד.

 

אם אתם עובדים בלי הפסקה אבל עדיין תקועים, הגיע הזמן לעצור ולבנות מפת מסרים אסטרטגית.

תהליך קצר וממוקד כדי לצאת עם אסטרטגית מסרים ברורה לעבודה, מותאמת אישית ליעדים שלכם + דף מסרים שיווקיים לכל צורך שיווקי (פיצ' משקיעים, אתר, סושיאל וכו')

תהליך של 10 ימים, מותאם אישית 

​​

Black Diamond
Sparkling Eyeshadow
Graffiti Eyes

זו לא את, זה לא אתה, זה השיווק שלכם!

הלקוחות מרוצים, המוצר טוב, אבל העולם לא יודע את זה.

לא מספיק אנשים שמעו עליכם.

האתר לא מייצר לידים, הסושיאל רדום, והנראות שלכם לא משקפת את הערך שאתם מביאים.

אין פעילות רציפה של שיווק, ואם יש, הוא עדיין לא מרגיש כמו מנוע צמיחה. מצד שני, אתם לא אמורים לנהל גם את החברה וגם את השיווק.​

כאן אני נכנסת לתמונה*:

- בדיקת השוק, הגדרת הצעת הערך וכתיבת אסטרטגיה לביסוס הפוזיציה השיווקית שלכם.

 - חידוד המודל העסקי והתמחור.

- בניית סיפור מותג, אסטרטגיית שיווק ו־Go-To-Market גלובלי ורב־ערוצי.​

- איפיון לתהליך מותג וניהול תהליך המותג

 - תוכנית שיווק שנתית פר-שוק/סגמנט

- יישום התוכנית השיווקית בערוצים השונים

- גיוס מנהלת שיווק וחניכה

תהליך צמוד וממוקד יעדים להקמת מח' שיווק או טיובה

* מתאים לקרנות הון סיכון, חברות טכנולוגיה צעירות וסטרטאפים אחרי גיוס או לקראת שינוי.

© Revital Kremer, 2025

bottom of page